✓   Voor 17.00u besteld, volgende dag in huis.   âœ“ Gratis retourneren in onze winkel in Tilburg.   âœ“ Gratis verzending vanaf 39,95

✓   Voor 17.00u besteld, volgende dag in huis           âœ“ Gratis retourneren in onze winkel in Tilburg           âœ“ Gratis verzending vanaf 39,95

Mevio Schoenen

Mevio Schoenen


Veel gestelde vragen

  • HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?

    Mevio Schoenen Tilburg streeft ernaar uw bestelling zo snel mogelijk te versturen naar het door u opgegeven adres.

    Alle orders besteld voor 18:00u op werkdagen: maandag t/m vrijdag kunt u al de volgende werkdag in huis verwachten.


  • HOE KAN IK EEN BESTELLING RETOURNEREN?

    U kunt het artikel binnen 14 werkdagen dagen na ontvangst retourneren. Wanneer u een artikel retour stuurt wordt het aankoopbedrag binnen maximaal 30 werkdagen op uw bankrekening teruggestort. Het artikel moet daarvoor ongeschonden en met originele verpakking bij ons ontvangen zijn.

     

    Voor uw gemak biedt Mevio/Meeuwis schoenen twee verschillende manieren aan om uw bestelling te retourneren.

     

    1. U kunt uw bestelling ook in ons filiaal ruilen of terugbrengen. In de winkel helpen onze medewerkers u graag verder. 


    2. Of u kunt het artikel terugsturen naar ons retour adres. De kosten hiervan zijn voor rekening van de koper.

     

    Retouradres:

    Mevio Schoenen Tilburg

    Trouwlaan 299

    5021WK Tilburg


  • KAN IK EEN BESTELLING OMWISSELEN?

    U kunt uw bestelling binnen 14 dagen in ons filiaal ruilen voor een ander product. Het artikel moet daarvoor ongeschonden en in originele verpakking zijn. In de winkel helpen onze medewerkers u graag verder. 


    Als u liever online een product wenst om te wisselen, dan vragen wij u het ongewenste product te retourneren zoals elders omschreven in dit FAQ. En uw nieuwe product te bestellen en te betalen in de online winkel. Als het ongewenste product bij ons in goede staat is ontvangen dan ontvangt u uiterlijk binnen 30 dagen het aankoopbedrag op uw bankrekening teruggestort.


  • HOE KAN IK BETALEN?

    Betaalmethoden

    Bij Mevio/Meeuwis Schoenen kunt u uw online aankopen veilig en gemakkelijk betalen. Betalen kan via iDeal (betalen d.m.v. internetbankieren. Mevio/Meeuwis Schoenen maakt voor het betalingsverkeer gebruik van een externe payment provider: Mollie

     

    Veilig & vertrouwd

    Door jarenlange kennis in de betaalmarkt staat Mollie garant voor een zo veilig mogelijke afhandeling van de transactie

    en biedt hiervoor een secure verbinding aan.

    Mollie heeft van Currence een certificering doorstaan om iDEAL te mogen aanbieden.

    Ook scant Mollie alle betalingen om zo middels zelf lerende algoritmes frauduleuze betalingen te herkennen.

  • REKEN JULLIE VERZENDKOSTEN?

    Uw bestelling bij Mevio/Meeuwis Schoenen wordt vanaf € 39,95,- gratis verzonden in Nederland. Verzending naar andere landen gebeurd uitsluitend op tarieven van Post NL. U kunt uw online bestelling op een ander afleveradres laten bezorgen (bijvoorbeeld op uw werk of bij de buren). Het is niet mogelijk om uw bestelling onder rembours te laten bezorgen.


    Kijk hier voor de verzendtarieven

  • HOE GAAN JULLIE OM MET MIJN GEGEVENS

    Mevio Schoenen Tilburg streeft ernaar zo min mogelijk gegevens van haar klanten te verzamelen. De verstrekte gegevens voor het afhandelen van uw bestelling worden niet langer dan strikt noodzakelijk bewaard.

    Verder verzamelen wij (indien u hier toestemming voor heeft gegeven) uw e-mailadres. U ontvangt dan max 3 x per maand onze nieuwsbrief met regelmatig leuke acties en of kortingen.


    Lees hier onze volledige privacyverklaring


  • WAT KAN IK HET BESTE DOEN ALS IK NIET HELEMAAL TEVREDEN BEN?

    Klachten en garantie:

     

    Heeft u een klacht over een artikel dat u online bij Mevio/Meeuwis Schoenen heeft gekocht? In dat geval raden wij u aan om met het artikel en de factuur naar onze winkel te gaan. Ter plekke kan één van onze medewerkers direct uw klacht beoordelen en naar een geschikte oplossing zoeken.

     

    Als u een klacht heeft binnen de zichttermijn (14 dagen) dan kunt u uw webshopbestelling terugsturen: Trouwlaan 299, 5021 WK, Tilburg. Geeft u op het formulier duidelijk aan dat het om een klacht gaat en of u het artikel opnieuw wenst te ontvangen. De verzendkosten voor de nieuwe bestelling zijn voor rekening van Mevio/Meeuwis Schoenen. In geval van klachten over artikelen die niet via de webshop zijn besteld, kunt u alleen terecht in onze winkel.

     

    Voor klachten die zich voordoen na de zichttermijn kunt u terecht in onze winkel. Voor artikelen die u online gekocht heeft kunt u ook een klacht indienen via e-mail. Stuur een middels ons contactformulier. Geef zo gedetailleerd mogelijk aan wat de inhoud van de klacht is en voeg (indien mogelijk) een foto toe van het (beschadigde) artikel. U ontvangt binnen 7 werkdagen een antwoord van een van onze medewerkers per e-mail of per telefoon.

     

    Klachten die we niet vergoeden zijn:

    - Slijtage van de zolen bij veelvuldig gebruik

    - Slijtage van de hakken

    - Kale neuzen bij kinderschoenen

    - Lak / metallic materialen

    - Het loslaten en verliezen van pailetten, steentjes en kraaltjes

    - Op alle slijtage van buitenaf (remmen, kruipen of glijden)


    We geven 1 maand garantie op ritsen. Vanaf de 1e t/m 3e maand vergoeden we 50% van de reparatiekosten. Na 3 maanden kostprijs van reparatiekosten voor eigen rekening. Let op: gekleurde binnenvoeringen kunnen afgeven. Dit is het gevolg van eigentijdse milieu regels bij het looien en het verven van het leer.

     

Share by: